Ben başka bi sebepten sağ yumurtalığımdan ameliyat olmuştum laparoskopi yapılmıştı ama 2015 ya da 2016 senesiydi. Şiddetli ağrıyla acile gitmiştim o zaman fark etmişlerdi para ödememiştim ama rahat geçmişti iyileşme süreci. Açık ameliyattansa kapalı ameliyat daha iyidir. Çok çok geçmiş olsun bu arada