Kızlar merhaba ben ileri derece pcosluyum eşimde de sperm sayısı az ve hareket 0. Haziranda aşılama denedik tutmadı tabi bir ay yumurtalarımın dinlenmesini ağustosta da tüp bebek için gelememi söylemişti doktor. Şimdi bu süreci geçirenlere şunu sormak istiyorım bu ay adetim 2. Günü gitsem hemen başlar öı tedaviye ve süreç nasıl acaba bilgisi olan paylaşabilir mi