Merhaba az önce arkadaşım söyledi normal güneş kremi kullanma diye ama ben tatilin neredeyse sonuna geldim. Internetten baktığım kadarıyla oksibenzon içeren krem olmamalı diyo güneş kreminin içeriğinde bu madde yazmıyor ama yine de tedirgin oldum. Var mı bu konuda bilgisi olan?