elif5572 Merhaba benim ikinci gebeliğim ilk gebelik 6 haftalık düşük olmuştu şuan 4+3 ve lekelenmelerim var doktorum problem olmadıgını söylüyor sizlerde böyle bir durum yasadinizmi