Merhaba güzel anne adayları burada bir postta görmüştüm bi arkadaşımız magnet yaptırmış pembe rennkli annebabanın eline yeni doğan eli sarımış falan işte uzatmayımçok hoşuma gitti resmi çıtçıtladım ama nereden alındığını yazmamışım o arkadaş görürse lütfen yazsın bana resmi paylaşamıyorum tarif edeyim dedim ela yıldız yazıyodu üstünde yanında paket kahve vardı yardımcı olursanız sevinirim