Kızlar dişim çok agrıyot yaklaşık bır haftayı geçti işin kötü tarafı hangi dişimin agrıdıgınıda da bilmiyorum tuzlu su yapıyorum geçmiyor parol da geçirmedi acile gitsem bi işlem yaparlarmı dişçiye mi gitsem ne yapsam çok çaresiz kaldım artık Ağrıdan😔😔