handemie Ben gobegimi çektirip 2 ay sonrasında hamile kaldım canım şuan 30+4 rabbim isteyen tüm herkeze versin inşallah 🙏😌
menessare Ben çektirdim ama kalmadım şuan yerinde atıyo anlıyorum ama bir yıl geçti gelen giden yok zamanı var demekki inşallah biran önce olur isteyen herkesin 🤷♀️