Alparslannannesi evet bende şuan yaptırıyorum önce evraklar hazırlanıyor sonra tüp bebek bölümüne gönderilecek heyet onaylayacak 2 3 haftaya çıkıyor dediler bize doktor ile görüşmedik bizde hiç. Ama emek hoca bu alanın uzmanı çok duyduk bizde o ilgileniyor sonrasında diye biliyorum. Rabbim emeğinizi boşa çıkarmasın