Glsm-- Merhaba arkadaşlar şuan 17+2 yim yaklaşık 13 14 haftalık olduğumdan beri iş yoğunluğum arttı çok stresleniyorum. Bu süreçte kilo verdim herkes kilo verdin diyor. Hamilelikte kilo vermek normal mi?
myangelson Glsm-- bebek sağlıklı ilerliyorsa bir sorun olmaz haftan çok ileri değil zaten yemen icmen yerindeyse sorun olmaz ben 27. Haftamda 3 kilo almıştım toplamda ilk aylar da da kilo vermiştim
rumeysa_csrr Glsm-- evet bende çok kilo verdim bulantılar nedeniyle bi sorun olmadığın söylemişti doktor
tazeanneveminigi Ben de seninle aynı durumdaydim. Şu an 19 haftaliğiz. 4 kilo vermiştim. Yeni yeni kendime gelip yemek yemeye başladım. Kilom da normale dönüyor. Doktor hiçbir sakıncası yok dedi bebek sağlıklı ilerlediği için 😊