Farketmezz Merhabalarr :)) Doğum yapalı bugün 21 gün oldu. Sezeryan doğum sonrası korse kullanmyı düşünüyorum ama bi türlü karar veremedim. Tayt olanlardan mı yoksa bel için inceltici olanlardan mı almalıyım? Toplam 24 kg aldım hamilelikte 10 kilosu gitti biraz basen ve kalça kaldı ne önerirsiniz hanımlar??
Slcnslcn Farketmezz ablam sezeryandan 1ay snra kullnmaya basladi kanamasi kesilmişti tekrar basladi. Doktoru rahim toparlamams kndini kullamma daha demisti. Sende doktoruna sor ole kullan bnce cnm.