Birselgell Etrafımdaki insanlar tatlı yiyince erkek olur diyolar, bazılarıda kız olur diyolar sizinki nasıldı? 🥰
can9129 Birselgell vallah canım ben hiç tatlı yiyemiyorum midem kaldirmiyordu hep ekşi yemek istiyordum cinsiyeti erkek her iki oğlumda öyle oldu
Aysen17 Ben hep ekşi yedim yiyorum erkek oldu ☺️ Eltim hep tatlı yedi kız oldu ☺️ İnanmayın öle şeylere
izobellaaa-_- Her şeyden yedim hatta ilk canım ekşili çiğ köfte çekti alakası yok karnım da aynı kız karnı gibi ama cinsiyet erkek 😀 bana senin ki kız gibi geldi içimden nedense 😀
HurremSultan Birselgell yemek yiyince canım hemen tatli çekiyor. Tatlı şeyler yiyince de hemen tuzlu şeyler yemek istiyorum 🤍 oğlum oluyor Rabbım nası ederse 👼🏻
Yunni Birselgell hiç belli olmuyor valla ben tatlı çok yiyordum erkek oldu görümcem de hep ekşi acı şeyler yedi tatlı çekmedi canı onun da erkek oldu 😁 😁
SimayeceninAnnesi Birselgell agzuma çikolata sürmeyen ben ki kızlar genelde adet donemınde çokokremin içine düşerler hayatımda hiç yenedim bir kasık bıle ama hanıle kaldgım gunden berı cıkolatayı bırak bıde baklavalar yıyorum her an gece uykudan kalkıp bıle yıyorum doktır hatta seker hastası sandı benı o derece bebegım kız