2prensesannesiiii Benim de üç kaybım var canım şimdi dördüncü gebeliğim genetik testi, rahim filmi ben de yaptırdım kanda hafif pıhtılaşmam çıktı şimdi iğne ve ilaç kullanıyorum ama inan ki her şey Allahtan biz ne desek ne yapsak boş.. o can dünyaya gelecekse gelecek gelemeyecekse vardır bi zamanı inşallah 🤲🏻 Dualarım seninle Rabbim bir an önce yüZünü güldürsün ve hayırla hamileliğini devam ettirsin inşallah