Sedaaa95 ilkbebek_a_n Ben 2 gün önce 2. Dozu oldum hiç bir etki yapmadı bende hem zaten bebeğe zarar vermez en fazla senin kolun ağrır korkma hiç bende kol ağrısı bile çok hafif olup geçti ilkinde 2. Yaptığımda o bile olmadı
Dozden Tetenoz aşısı hamilelere kesin şart zaten Allah korusun da aşı olmazsanız doğum esnasında kullanılan materyallerden tetanoz olabilirsiniz normal de olsa sezeryen de olsa metal şeyler illa kullanılıyor doğumda
Usnac1995 Canım bende kendi doktoruma aile hekimine hemşireye sora sora bunalttım 😂 ama sonra yapmanın daha faydalı olduğuna ikna oldum sırf aklımda kalmasın diye. Ama hiç hareketinde azalma vs olmadı
ilkbebek_a_n Bugun 2. Gunum ama daha az agrim var tabi aciyor. Ama yillar once yaptirdigim tetanoz asisi gibi degildi allahtan o cok cok agrimisti. Beni allahtan aile hekimim aradi da soyledi yoksa ozeller yapmiyor