Anneler, gebeyken saçlarınızı boyadınız mı? Bir zararı var mı? Normalde sık sık dip boyası yapan biriyim beyazım cok fazla. Gebeliğimden beri boyamadım boyama dediler. 13 haftalığız. Bitkisel boya diyorlar ama onda da vardır illa kimyasal. Ne yapacağımı bilemedim. Kına yapsam?