Aysecesurr Merhaba güzel anneler; Hamileligimin 4.ayındayım hala çatlak oluşmasın diye krem yağ vs almadım ama artık almam gerekiyor karnım büyüdü önerileriniz var mı ? Kullanıp memnun olanlar paylaşabilirse cok sevinirim şimdiden teşekkürler 🥰👍🏻💕
Minik_prenses Aysecesurr lierac , bio-oil kullandım 34.haftaya kadar iyiydi herşey şimdi bakıyorum yanlarımda Hanif hafif mor lekeler olmuş demekki en iyisini de kullansan çıkıyor 😂
Gizem260 Aysecesurr hiç bişey almadım baştan bebek yağı falan kullandım ama bir iki aydır sıcaktan hiç birşey süresim gelmiyo
Night Aysecesurr Ben 3. Ayımda başlamıştım. Lierac ve Mustela çatlak kremi kullanıyorum şuan 33. Haftadayım 34’e giricem hiç çatlağım yok🙏
Gmzbiri Aysecesurr lierac ve bio oil doğal içerik olanını kullanıyorum. 32 haftalığım çatlak yok şu an. Bakalım sonra olacak mı🤗🤗
yasefay Mustela çatlak öncesi kremi tavsiye ederim. İlk hamileliğimdede kullandım ve hiç çatlak oluşumu olmadı. Şimdide kullanıyorum. Çatlağım olmadı daha. Düzenli kullanımda çok etkili bir krem
Aysecesurr Hepinize teşekkürler yorumlarınız için güzel annişler🥰 çatlıcak olunca çatlakoluşuyo napsanda demekki genede birinden başlamalıyım diye düşünüyorum sağolun 💕