Baliminannesii Kızlar tansiyon sıkıntınız varmı durum nasl ilerliyor Bugün kontrolde tansiyonum 15.9 çıktı doktorum 6 gün boyunca takip etmemi söyledi sonuca göre belki ilaca başlarız dedi
Minik_prenses Baliminannesii yüksek tansiyon biraz riskli oluyor doktor birşey önermedimi Benim de hep düşük çıkıyor yüksek çıkmaktansa düşük çıkması iyi diyor
benimmdunyamm Baliminannesii benim evde sıkıntı yok hastanede çıkıyor dün gittim kontrolde ölçtü hemşire 14/9 çıktı eve geldim olctum 12/7 di hemsire diyor ki dijital cihazlar yanlış olciyor ama hem kaynanamda ölçtüm hem evde 12/7 çıktı hastanede yüksek çıkıyor hep anksiyete olduğu için anlatamiyorum bunlara
gkbyza Cocom benim de öyle 8/5 9/6 bazen kafamı kaldıramıyorum hatta birden düşünce kusuyorum çok zorlanmaya başladım 25.haftadan sonra 🥺