Dilekdilek33 Dr gittim kızlar sağlık ocağının malzemesinin kötü olduğunu sesi oradan alabileceğini söyledi bebeğin yeri gayet iyiymiş kan birikimim vardı dağılmış plasenta hala asagida ama rahim duvarini yapışmış büyük ihtimal yukarı çıkar dedi