Peki bir şey soracağım, bebek doğduktan sonra da zararı olur mu yan yana gelmelerinin? Çünkü benim annemde kanser hastası kemoterapi görecek fakat ayrı ülkelerde yaşıyoruz malesef doğumuma gelemeyecek ama sonrasında gelicek Allah kısmet ederse🙏 Neticede biz kendimiz de insanız ve kemoterapi gören biriyle bir araya gelebiliyoruz