Sabah hafif iç camasırımda kahve leke vardı 32 haftalık gebeyım randevum vardı bugun gıttım bebişin suyu fazlaymıs daha donmemıs herseyı normal dedı ama benn lekeyi demedım. Eve geldım wc ye girince dahada fazla geldıgını gordum napayım sizce ya alttan bakcak kesın korkuyorum acıkcası bu haftalarda lekwnme oluyor mu