aycannblogu Bu ay kullandım normal de regl döngüm asla gecikmez ve gelmedi..bu ay adet öncesi belirtilerimi de aldı sizin de öylemiydi
aycannblogu excitedmom- adet öncesi göğüslerim sızlardı bu ay olmadı,adet belirtim de yok..gebelik vardır inş
excitedmom- aycannblogu inşallah. Yinede bı kadın doğum uzmanina görünün yumurtlama olup olmadığına bakilsin isterseniz