Selam arkadaşlar,
32 hafta 5 günlük olduk bugün, hayırlısıyla kızımız olacak. İsim konusunda çok git gel yaşadık daha doğrusu eşimle çeliştik. Güneş düşünüyorduk sonra eşim kesin bir şekilde istemedi vazgeçti. Şimdi son karar olarak ### Hilal ismini seçtik 👶🏼🥰 Sizce nasıl sizler neler koydunuz bebişlerinizin isimlerini, karar verdiniz mi ? 🤗