anne96 anne yanı besıgı alıcam 60 120 iyi mi sizce ? yoksa 70 130 mu alsam. begendıgım modelde 70 130 yok kararsız kaldım 🥲
Melike anne96 3 kademesi vardı sanırım yani kademeli olduğu için 2-3 yasına kadar yatar demişti bana babymall çalışanı
mmihri anne96 trendyoldan aldım canım. Tayinciyiz biz o yüzden çok öyle marka vs değil ama görünüşü hoşuma gitti kullanışlı gibide geldi atayım bak istersen.
mmihri anne96 https://ty.gl/bnrp3rs3pt Link atarken farkettim benim aldığım fiyattan aşağı düşmüş 🤦🏼♀️ Bide 100 tl kupon vermişler 😅 üzüldüm şuan boşuna 400 tl gitti 😂