catmomm Merhaba. Ben normalde başka bir özel hastaneye gidiyorum bu hastaneyi de forumda görmüştüm ayşe doktor önerilmiş. Detaylı ultrason var mı acaba? bir de bebek 15 haftalık oldu cinsiyeti belli olur mu ki. Detaylı olmasa da