egemomss Kasımın 27si doğum görünüyor alışverişe başlamak istiyorum yavaştan,ama aklıma takılan bisey var zıbın alırken uzun kollu mu yoksa kısa kollu mu fazla almak gerekiyor?
zamaneannesi80 egemomss ben kısa kollu iç zıbın aldım zaten üzerine başka şeyler giyecek gerek yok bence.. 6 ay aldıklarımın içinde var uzun kollu sadece 😊
Aminenin_annesi egemomss uzun kollu zibinlar kışın kiyafetin icine giydirince rahat olmaz bence kisa kollu al .
Vicibici egemomss Canım ben hem uzun kollu hem ip askılı aldım. İp askıların üzerine normal pijama veya hırka gbi şeylerle kullanıp giydircem. Malum ankara soğuk oluyor
_ozlmm egemomss bizim de ekim ortasına denk geliyor ben kısa kollu ve kolsuz aldım üzerine uzun kollu giyeceği için 😊
durumom2022 Ben uzun kollu aldım ya üşür diye yaşadığımız yer çok soğuk ama yenidoğan için şu yandan bağlanan uzun kollular var ya ondan da lazım göbek bağı düşene kadar onları giyecekmiş
denizlidenayse Kısa kol ve askılı al zıbınları bence. Bende etrafımdaki annelere sordum uzun kollu zıbınlar üzerine kıyafet giydirirken zor oluyormuş. Zaten evi sıcak tutacaksın o yüzden uzun kollu zıbına gerek görmüyorum ben.😊
Minigim38 Ben birazını uzun kollu aldim birazını sıfir kollu aldim üstune biseyler giydirirken uzun kollular bazen pek kullanışlı olmuyormus oyle demişlerdi
egemomss Sedanuratlan henüz başlamadım ama 0-3 ay az alırım diye düşünüyorum çevremden duyduklarıma göre