Emine123kuzu Haftamdayım ne gibi zorluklar yaşadınız bizi neler bekliyor bu son zamanlarda ve neler önerirsiniz 🌺
Eda_nur_2733 Emine123kuzu şuan 35+2 deyiz ve uykusuzluk terleme hat safhada iki saatte bir uyanıyorum tabi lavabo ihtiyacı çok oluyor o da uykusuzluğa büyük bir sebep uyandığımda böyle suyum çıkmış oluyor yalancı kasılmalar ve sertleşme çok oluyor ödemlerle ayakkabılar terlikler vs olmuyor şuana kadar yaşadığım ve aklıma gelen zorluklar bunlar Allah hepimizin hamileliğini kolay geçirsin sağ salim kucagimiza alalım inşallah 🤲
Seyma_nur1 Emine123kuzu gecelerri sürekli uyanmak sabahları uyandığımda ayaklarımın altı ağrıyo şişkinlikte var ayrıca 😒 oturup kalkarken zorlanıyorum ağırlaştım
Emine123kuzu HilalEyce bazen aniden sıcaklama geliyor halbu ki hava da iyi oluyor, işte adet falan görmediğimiz için oluyor sanki sıcak havalarda birde hamilelik eklenince Allah kolaylık versin
Emine123kuzu Sbm050421 ben şimdi bile yaşar oldum 😂 ve sabki sağıma soluma dönüp yattığımda karnım acıyor gibi…
Emine123kuzu Eda_nur_2733 amiin inşallah sağlıkla gelir minikler💕 bende 3 saatte bir uyanıp tuvalet ihtiyacına gidiyorum bazen geri uyumak öyle zor oluyor ki, öyle kendimde uyanıyorum bakalım35 e kadar ne olacak 🤗
Emine123kuzu Sdt3456 magnezyum kullandığım da rahatlıyorum kullanmıyorsan bir danış istersen kramplarım bile rahatladı, bacaklarımda sjyetik ağrısı gibi ağrı vardı benimde
Evhamlianne92 Sdt3456 magnezyum eksikliginden, acil olarak doktoruna danisip almaya basla rahatlarsin, banada dua edersin canim 😂
Hasya Sdt3456 o magnezyum eksikliğinden oluyormuş soda falan iç demişlerdi bana ama doktoruna da söylemelisin ek olarak ilaç vericektir
Deletedmom_10 Emine123kuzu Uykusuzluk aşırı halsizlik Bacak agrısı , perine agrısı Çatı agrısı Sürekli önceye göre daha da sürekli acıkma hissi Sıcak basması Fenalık hissi
EzgiKly Emine123kuzu 27.haftadayım, ikizlere hamile oldugum için son 11 hafta. Bende 3.trimesterda sayılırım kendimce😄 beni en çok zorlayan sağ bacağımdaki çatı kemiği ağrısı. Oturup kalkarken bazen yürürken canımı okuyor. Biraz da ödemim var🥺 onun dısında gayet iyiyimmm💪🌺
Emine123kuzu EzgiKly Allah kolaylık versiiin cinsiyetleri ne miniklerin, sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🥰
Cns-03 Haftanın içindeyim ama bebişim 2 hafta önden gidiyor gelişim olarak. O yüzden 35 haftalığın sıkıntılarını yaşıyor gibiyim. Ayak tabanım ağrıyor. Çalışmaya devam ediyorum masa başında olduğum için ayaklarım da ödem oldu şişiyor gün içinde. Sürekli bir yorgunum dinlensem de geçmiyor. Uzanınca nefesim yetmiyor daralıp geri kalkıyorum. Gece en az 1 kere tuvalete kalkıyorum şimdilik. Ve havalar ısındıkça fenalık geliyor 😥 bulantım, mide yanması vs. Gibi şikayetlerim yok şükür. Yediklerime dikkat ediyorum. 9 kilo aldım bu zamana kadar. Ağırlaştığımı hissediyorum artık çok fazla kilo alımı olmamasına rağmen. Birde magnezyum ilacım bitmişti içmedim birkaç gün hemen kasıkta ve bacaklar da kramp başladı. Ağrıdan korkup hemen yenisini aldım ilacın
Emine123kuzu Cns-03 hala çalışıyor olmak hemde bu havalarda hiç kolay değil, sağlıkla minikleri kucağımıza aldığımızda hepsi geride kalacak inşallah, ben 10 kilo almışım kii daha 29.haftadayım 🤦🏼♀️
Htce1 Cns-03 Cns-03 Bizde 33 haftalığız ve 2 hafta önden gidiyoruz şuan bebeğinizin kilosu ne kadar acaba
Eda_nur_2733 Emine123kuzu Allah yardımcımız olsun gerçekten çok kutsal bir şey annelik senin uykusuzluklarin sürekli lavabo ihtiyacın bebişin durmadan hareketleri ve eşinin yanında mışıl mışıl uyuması😂😂 anneme aşırı bağlı bir insanım normalde ama hamileliğimi öğrendiğimden beri çok daha farklı bir bağlılık oldu canım annem diyorum biz neler yaptık kendisine acaba😊
Emine123kuzu vesilece sırt ağrınız böyle batma gibi mi oluyor yoksa kaburga ağrısı gibi mi? Kaçıncı haftanızdasiniz
Emine123kuzu Eda_nur_2733 aah ah neler yaşatmışızdır kim bilir 😂 ama severek yaşıyorum nolursa sağlıklı olsunlar da napalım 💕 eşlerimizide büyütüyoruz onlarda çocuk oluyorlar, şimdi hamile gibi ama daha çocuk olduğunda nolur bilmem 😂