Kimyagercik Glstnn bi Glstnn biberon chicco natural serisi yada phillips avent cam bu ucu anne goysu gibi olandan.. emzik ben cok cesit aldim ama en son gene philips avent soothie aldim.. tarak seti ve tirnak seti chicco .. burun aspratoru otribebe aldim
Sarayhelvasi Yeni doğar doğmaz çocuğa biberon gerekli mi sizce cam alayım diyorum ama lazım olur mu ki?