ben de 29 3 teyim kardeş 22lerden beri çekiyorum bu hali. her gün uyuşuk uyanıyorum her gün bacaklarım qyaklqrim ağrıyor. magnezyum kullanıyorum ama kullandığımda bir iki saat iyiyim sonra yine aynı. istirahat edeyim diyorum yattikca agirlasiyorum. yürümek vs yasak erken doğum riskim var. çare ne bilmiyorum gerçekten ve işin acısı bunlar daha iyi günlerin diyor herkes 😱🥲🥲🥲🥲