Elvan30 35 den çıktım. Doktor da öğle yemeğine çıkmış. 13:30 da gelecekmiş. Lütfen grafikten anlayan bakabilir mi? Sancı kasılma vs var mı? 
benimmdunyamm Elvan30 googleye gir img yükle yaz fotoyu ekle aşağıdaki ikinci linki kopyala yapıştır buraya