Kahvesever sdymtl ne güzel ya, nasıl öyle kilo aldı bebeğiniz . Benim hala 3 kilo olmadı :( 36.haftadayım
sdymtl Svcncmrnz evet ilk gebelik ve erkek :) valla hangi haftada alır bilmiyorum ama bekledikçe normal şansım azalacak sanırım çünkü göbek çevresi 39hafta ile uyumlu daha şimdiden. Doktor takılabilir omzu göbeği diyor
Svcncmrnz sdymtl bana doğum ile alakalı bsy demediler kilosuna da normal dediler ama bu 40.haftaya kadar iyice alır normal şansı azalır ama.devlet hastanesi yine normal doğurtur mu ki
annenur Busfb bana 34 Ken 2600 demişti biraz önde gidiyor demişti ozman sizinkini dusunemiyorum masalalh maşallah 😇🤭
Svcncmrnz Busfb maşallah 😅 kilolu olck sizinki de bu senekiler herlde böylelerrr sağlıklı olsunlar da bende doğumdan korkuyorum iri bebwgi normal nasıl dogururuz 🥺
Gulays 04Aysegul_ yok canım normal seninde şimdi şu şekilde açıklayın senin bebişin gelişimi haftasıyla birebir uyumlu bizlerin ya son adet tarihinde bir hata var veya aşırı besliyoruz ama ben genetik yatkinliklada alakası olduğunu düşünüyorum hiç kötü düşünme
04Aysegul_ Gulays Gulays yani haklısın benim ikinci gebeliğim. Bunda hiç bişey yiyemiyorum ya ondan olabilir büyük ihtimalle
Busfb Imaram3 evet benimde ilk normal istiyordum ama doktor uygun görmüyor şuanlık 🤷♀️ kilosu fazla ve iri dedi bilemiyorum 2 gün sonra 35 haftalık olcam haftaya ilk nst ye giricem