Ada09 Serii benim de öyleydi hatta hem şiş hem de kıpkırmızıydı bol bol fırçala ve kalsiyum içeren süt ve süt ürünleri tüketici ozaman geçer benim öyle gecti
Birsenvergili Serii bol bol fırçala kuzum kesin kalsiyum eksikliğinden olmuştır ilaçlarını düzenli iç sütünü eksik etme inşallah geçer Geçmiş olsun
Serii Ada09 evet kalsiyum fazla tüketmiyorum internette tuzlu suyla gargara yapın yazıyo ama güvenemiyorum sütü içmeye çalışcam 😶
Yesimmmm Merhaba canım benimde kırık bi dişim vardı çekilmesi gerekiyodu dişçi korkumdan çektiremedim gebelik olunca hiç oralı olmadım ama iltihap oldu ve diş etim çok şişti baş ve kulaklarımada agrısı vurdu doktorumla konuştum gebelikte antibiyotik kullanabiliriz dedi ve bana augmentin antibiyotik verdi sabah akşam içtim şuan diş agrımda iltihabımda söndü umarım doğuma kadar bidaha şişmez. Doktoruna sor belki antibiyotik önerir sanada çok geçmiş olsun.
Serii ArzuGl internette de yazıyordu ama güvenemedim canım hamilelikte tuz önerilmiyor ya 😕 şişersem diye korkuyorum
busraaozann karadut şurubu var aktarlarda. ağız içi yaralarına baya iyi geliyo. benimde diş etim şişti bikaç kez bide aft çıkmıştı. onu kullandım 1 çay kaşığı yeterli oluyo
Xoxox 8 ayımda azı dişim kırıldı ve hamileliğim boyunca diş etlerim sürekli şişme yaptı. Diş doktoruna gittim son zamanlar olduğu için müdahale etme taraftarı olmadı doktor onay raporu ile müdahale ediyorlar sadece. Doktorum onay verdi ama diş doktorları risk almak istemedi doğumu tetikleriz diye. Günde 5 6 kere dişlerini florürsüz diş macunu ile fırçala her yemekten sonra diş ipi kullan kanaması iyidir mikrobunu atar şişliğini indirir ve günde 5 6 kere tuzlu su ile gargara yap dedi. Dediklerini uyguluyorum şükür ciddi bir ağrı sızı yapmadı dişim henüz. 37+6 haftalık olduk umarım 15 gün daha sorun çıkarmaz bana. Ama mutlaka 3-6 aylar arasında diş muayenesi yaptırın temizlesinler çürüklere baksınlar sonradan sıkıntı yaşamayın zor bir şey çünkü. Hamileliğin sadece 2. Tremesterinde diş müdahale edilebiliyormuş ve bebeğe sıkıntısı yokmuş konuştuğum tüm diş doktorları bunu söyledi. Keşke 4. 5. Ayımda gidip dişlerimi bir kontrol ettirseydim illa bir şey olmasını beklemeseydim de bu sıkıntıyı yaşamasaydım diyorum kendime.
Serii Xoxox evet çok haklısın benim dişlerimde hiç sorun olmadı ki bu sabah bi uyandım şok diş etlerim şişmiş 😣 önerilerin için çok teşekkür ederim 😘😘