gbdl2023 Kızlar 6+5 haftalık olduk 1 haftadir hiç birsey yiyip içemiyorum kusuyorum 3 kilo vermişim bebeğime zararı olur mu
Stuna gbdl2023 olmaz merak etmeyin. Bende ilk hamileliğimde 63le hamile kalıp 59a düşmüştüm. Bebek şu an sizden beslenmiyor yine de dikkat edin sıvı kaybına tansiyona falan. Vitamin alıp takviye yapabilirsiniz.
Derya gbdl2023 3. Aydan sonra bebek sizin yediklerinizden beslenmeye başlar şuan ona zararı yok ilk zamanlar kilo kaybı çok normal endişe etmeyin bulantılarınız için de vişne suyu şiddetle tavsiye ederim bastırıyor bir nebze de olsa🌸
Peelinn gbdl2023 hayır olmaz. İlk haftalrda bebek annenin geçmiş depolarından beslenir. Yediğinizle içtiğinizle cok ilgisi yok bebeğin. Araştırırsanız anlarsınız
gbdl2023 Stuna doktorumla da görüştüm devam ederse serum takarız dedi İnsAllah devam etmez korktum kilo kaybım olunca
hayallliiim gbdl2023 bana ilaç yazdı 2 gündür yemeye başladım canım bende 10. Haftadayım 3 buçuk kilo vermiştim en son tartıldıgımda ilaç yazdır
gbdl2023 hayallliiim prilam kullanıyorum ama akşam üstünden sonra mideme bisey oluyor resmen ful çıkartıyorum yiyesim gelmiyor
hayallliiim gbdl2023 Allah Allah demek ki bünyeden bünyeye fark var ben akşam yatarken bir tane içiyorum iyi geliyor hatta akşam içmeyi unuttum bugün yine mahfoldum
gbdl2023 hayallliiim ilk gebeliğimde benimde gece iki tane içerdim gün boyu yeterdi ama bunda öyle olmadı malesef
Evrencakar gbdl2023 bende hamileliğimi ilk öğrendiğimde 6 kilo vermiştim sonradan yavaş yavaş alınıyo o kilolar,bebeğine birşey olmaz daha çok yeni hamileliğin