Merhaba sevgili anneler 🥰
Kızımı 2019 yılında normal doğumla kucağıma aldım. Bu kez oğlum için sezaryen olmak zorundayım sağlık sebepleri nedeniyle.
Spinal sezaryen olanlardan yorum alabilir miyim?
Genel sanki uyu uyan bitsin gibi ama bebeği görmek adına spinal daha iyi değil mi?
Bir de korkutuyorlar yok yürüyemiyorsun yok çok fazla ağrı oluyor diye ama sonuçta bu da bir doğum şekli