Kızlar 34 haftalık hamileyim. Daha geçen aya kadar kaşım bıyığım çıkmazken resmen günlerdir yüzümde tüyler gördüm ama sayısızca ve siyah. İnternetten baktım gebelik sonrası dökülür diyor ama ben ağda ile aldım. Şimdi yine çıktığını gördüm bu durumu yaşayan var mı aşırı stres yaptım kendimi kötü hissediyorum. Hayır kilo aldığım yetmiyor gibi şu tüylerle ne yapacağım, gerçekten dökülür mü? Ağda ile de aldım amaaa 😑😑😑😑