Eren_umay2 Gulbahar47 benimde hiç yerleşme kanamam olmadı . 5 haftalıkken bi kanamam oldu açık renkte doktara gittim düşük tehlikem olduğu anlaşıldı kese etrafında kanama vardı . Şimdi ilaç kullanıyorum halen
Gulbahar47 Elilar2225 ya ben araştırdım ama bazı kadınlarda 5 6 günü buluyormuş bugün randevum var doktoruma soracağım ama hiç ağrım yok anlamadım