Elizya18 Kızlar sabah 2.idrarimla kaset test yaptım negatif.. Erken mi yaptım artık çıkar diye düşünmüştüm Adet olacakmışım gibi ağrım var kan vereyim mi bekliyim mi sizce 😔
Pemberuya Elizya18 canm olsa çıkardı diye düşünüyorum benim ilkinde 3 gün kala çıkmıştı testte ama yine de belli de olmaz bir kan verin isterseniz🙏
Herzamanask4 Elizya18 canım ben normal testle yaptım iki gün önce yok denecek kadar silikti bugün erken gebelikle yaptım iki tane net çizgi çıktı şimdi kan vermeye geldim bence bi erken gebelik testi yap
Elizya18 Pemberuya valla canım bilemedim erken testlerden mi yapsaydım diye düşündüm ağrı da kafamı karıştırıyor gerçekten yoruldum 🥲
Pemberuya Elizya18 aynen bide erken gebelik testi yapın isterseniz hakkınızda hayırlısı olsun. Bende aynı durumdayım canm Mart’ta düşük yaptım 2 ay korunduk tekrar istiyoruz ama ilki zaten 6 ay sonra tutmuştu insan çok strese giriyor gerçekten 🥺
Elizya18 Pemberuya hem de ne stres biz bu ay korunmayı bıraktık kaç tane test yaptım bilmiyorum..senin bat ne zaman?
Pemberuya Elizya18 8 ya da 9 Ağustos canm yumurtlama testlerine başladım aslında geçen ay yakaladık ama tutmadı biraz yumurtalıklarım da küçükmüş dr öyle dedi
Elizya18 Herzamanask4 iki gün daha sıkayım dişimi diyorum ama senin adına çok sevindim sonucunu buraya yaz olur mu 😻