denizzaysann canım bunun cevabını doktorundan alabilirsin. Buradan değil. Biz nereden bilelim senin gebeliğinin seyrini. Bende burdada oturuyorum 30. Haftadayım alanyaya gidicem tatile. Riskli gebelik olmadığım için sorun görmüyor doktorum ama elbette hastaneler doktorlar var orada. Acil bir şey olduğunda müdahale edebilecek bir yer lurum hiçbir şey yok mu?