Anneler 21gunluk bebegim var. Kakasini yapmakta cok zorlaniyor saatlerce agliyor yaparken. Zeytin yagini denemisiz ama malesef. Eczane bitane yag verdi onu enjekte edince rahat yapiyor hemen ama onuda surekli kullanamiyorum zararli olur ve alisir diye. Ayni skntisi olan varmi ve dogal yollardan ne onerirsiniz cozumu icin? Cocugum guc vermekten hep kivranip duruyor 😔