elif7878 Kizlar suan B12 B complex , Vitamin D kullaniyorum. Folik asit kullanmalimiyim digerleri yeterlimidir?
ggamze_akdemir44 elif7878 kullan hiçbir şey olmaz bende kullandım b12 d vitamini folik asitte içebilirsin
Nefinay-91 elif7878 Benim doktorum evlenmeden çnce depolarını dolduralım diye decavit vermişti.3 ay kullandım
Nehir__ce elif7878 Ben hamileliğimden önce diafola başlamıştım onda vitamin D B12 vardı selenyum ve balık yağı kullandım selenyum yumurtaları güçlendiriyor bilginize
ggamze_akdemir44 elif7878 valla ben kaç ay içtim altı yedi ay sanırım hiçbir şey olmadı😁değerlerim yükseldi.