Benim de tiroidim yavaş çalışmaya başladı hamilelikle beraber 25lik alıyordum sekizinci ayda hafta içi 25 lik hafta sonu 50lilik kullan dedi. İlk başta bunun tedavisi olmazsa ne olur dedim, cocukta zeka geriliği bile olabilir dedi. O yüzden hiç ihmal etmemeye çalıştım. Tabi takdir Allah tan. Siz de doktora düzenli gidin hiç aksatmayin, içinizi ferah tutun tedavisi olan bir durum neyse ki.