Ay1997 Merhaba kızlar. 4 gündür test yapıyorum amma hep silik çıkıyor. Bat en geci bu gün olmam lazım. Böyle olan oldumu ? Kimyasal falan olmasından korkuyorum. Kan testine eşim razı olmuyor, netativ çıkarsa kötü olurum diye
Eldgrn Ay1997 canım ilk öğrendiğim zamanlarda benim de hep öyleydi sürekli silik diye koyulaşma oranı hep aynıydı bir ara bıraktım Bir hafta yapmadım bir hafta sonunda kıpkırmızı çıktı ikisi de bırak biraz akışına öyle yap
bhrey Ay1997 canım korkutmak gıbı olmasın benımde öyleydı kımyasal oldu bence bır kan ver . İnşallah kımyasal olmaz
2prensesannesiiii Ay1997 ben geçen ay 10 tane test yaptım hep silik çıktı sonra betadan takip ettim az az arttı 50 den düşmeye başladı kimyasal gebelik geçirdim inşallah sizinki böyle bişey değildir öyle olsa da üzülmeyin bu gebe kalabildiğinizi gösterir peşine ya da 1 regl görüp sağlıklı gebelik elde edersiniz böyle bi durum varsa 🙏🏻
Ay1997 Esrauysal adetim düzensizdi son aylar. Geçen ay 21-i olmuşdum , önceki ay 25-i. 4 gündür her gün test yapıyorum , hepisinde iki çizgi, amma bir çizgisi silik oluyor
Esrauysal Canım sen hamilesin ya korkma gidin kan testi verin bende silik oldum fotoğraf ata biliyorsan at bakıyım
2prensesannesiiii Ay1997 galiba canım net bişey diyemiyorum ama öyleysede korkma 🙏🏻 2 kez yaşadım allah sağlıklısını versin bi sonrakini inşallah 🙏🏻