habibeuyar 9+1 im ve sürekli yüz üstü yatmak istiyorum sırtlarım çok ağrıyor. Gece soluma da yatsam sabah kalktığımda kendimi yüz üstü yatmış buluyorum. Sizce bu haftalarda sorun olur mu ? Henüz karnım çok büyümedi
Seherselim habibeuyar bende 14 haftalığım canım uyuyamıyorum ya yüz üstü ya da sırt üstü uyanmış halde buluyorum kendimi nasıl alışcam bilmiyorum
habibeuyar Cansugamze_ @gamzosgamzos değişik kocam tam uykumun en güzel yerinde arada bir dürtüp böyle yatma eziceksin çocuğu dediği için, ne kadar sallamasam da aklıma takıldı.😁 teşekkür ederim kızlar 😘
habibeuyar Seherselim Valla alışmamız gereken çok şey olacak sanırım, Ama bencede karın büyüdükçe artık çok yatamayacağız gibi 🥲