2prensesannesiiii Hafif sancı şeffaf akıntı ve kramp var adetime 3 gün kala erken gebelik testi yaptım negatif çıktı 🤷🏻♀️ Hala gelen giden yok
Yamur47 2prensesannesiiii Benimde sizin gibi oldu 3 günüm geçti test yapıyordum negatif en sonda gidip kan verdim çıktı geç döllenme olabilir
H-26 2prensesannesiiii geç döllenme olabilir canım bir hafta geçsin ondan sonra tekrar tes yap yada doktor git kan var kuzum
Mom63 2prensesannesiiii ben adetime 1 gün kala kan testinden öğrendim. İdrar testinde 1 hafta sonra çıktı
2prensesannesiiii Esrauysal dündü olmadım 1 gün gecikme bugünde olmazsam 2 hala gelen giden yok sat 20 haziran
Esrauysal Bugünüde geçirin olmazsa test değişikligi yapın geç döllenme olmus olabilir ben öyle oldum birde test değiştirdim 4.gunu falan belli etti kendini çok silik bir şekilde
2prensesannesiiii Yamur47 inşallah geç döllenme falandır sağlıklıdır 🙏🏻💫 hafif sancı var ama gece akıntı oldu şeffaf lavaboya gidince kramp oluyor kasıkta ekşime oldu akşam bide
Esrauysal 2prensesannesiiii bebiş aynı regl ağrısını yaşıyorsun ama hastalanmiyorsun herkeste aynı belirtiler olmuyor ınsallah öyledir merak ettim hamileysen eğer bizde söyle ☺️
2prensesannesiiii H-26 ahahah bide 29 u şehir hastanesinde pıhtı ve kromozom testi yapılacak doktor rahim filmi istedi tereddütteyim onda korkuyorum