sherwoodTR Sağlık ocağına gebelik takibi için kan verdim. CRP 19.7 çıktı. Aile hekimi enfeksiyon var dedi. Bu değerden anlayan var mı sizce çok mu yüksek çıkmış ne yapmam lazım 😔
miraylihayat sherwoodTR Bende şuan hastayım. Geçen gün doktora gittim acile. Boğaz ağrısı baş ağrısı sinüzit vs. Crp kanımda 26 çıktı doktor hafif bir enfeksiyon geçiriyorsun dedi antibiyotik verip gönderdi. Yani ben hastayım bu yüzden yükseldi sizin bildiğiniz bir rahatsızlığınız var mı?
pediatrihemsiresi Crp gebelikte yanıltıcı bir değer ve sağlık ocağında çıkam sonuçlara güvenmeyin kendi doktorunuzla görüşün
birdoktorbiranne Evet sağlık ocaklarında titrasyon yanılabiliyor ama 19.2 yüksek bi değer bu kadar değil yanılma payı muhakkak takip eden doktoruna git