Buseeeeeeeee Kızlar nasılsınız bu haftada kasilmalariniz yalancı sancilariniz varmı benim çok fazla el ayak sismem var
Sbm050421 Buseeeeeeeee çok fena hasta oldum iyileşmeye çalışıyorum sadece , toparlanınca bebişkomun kıyafetlerini yıkamaya devam edicem yarım kaldılar , onun dışında bol su içmeni tavsiye ederim sana da canım , doktorum bana 3.5 litre su iç dedi
Bayancorek Buseeeeeeeee Toplanınca karnım acıyor bazen sadece , onun dışında sorun yok çok şükür he bir de sıcaklar var tabi bunaltıyor. 🌸🙈
Moonlight38 Buseeeeeeeee Her akşam limonlu su ya da limonlu sade soda tüket canım. Alışkanlık haline getirince ödemi attığı için bi nebze rahatlarsın.
Ball1903 Evet ben de bu hafta bir anda şiştim.Donerken falan karnim açıyor bebek hareket edince vajinamda iğne batma gibi oluyor çok değişik bir hafta geçiyorum:)
Alisaaa Biz de bugün 33 olduk. Sol alt kasıkda acayip sancı var. Karnım sürekli sertleşiyor . Doktorum magnezyumu 3 katına çıkardı şimdilik bi faydasını görmedim☹️Umarım vaktinde gelir bebişlerimiz 🌸