HappyNewMoom Bende elenatal1 vardı kimyasal gebeliğimden kalan onu kullanıyorum ancak bugün sağlık ocağı folibol yazdı ikisini bir kullansam olurmu yoksa önce elenatali bitiripmi folibolu kullansam doktora sormayı unuttumda
Eldgrn HappyNewMoom folbiol folik asit içinde Alman gerekenden 10 kat daha fazlası var ben kendi doktoruma söylediğimde kullanma alman gerekenden daha fazlası var zarar verir demişti hemen bıraktım ben de başka bir folik asit kullandım genellikle folbiol daha uygun olduğu için onu öneriyor sağlık ocakları ama içeriği ağır
MeriHera HappyNewMoom folibol genellikle sağlık ocakları veriyor çokta önerilmiyor aslında kadın doğumcular tarafından, gidince size başka bir folik asit verir muhtemelen