melikeyimmmmm Normal doğumdan sonra korse kullanan varmı kullanmamız gerekiyor mu yada kullananız varmı aranızda kullandıysanız hangi marka kullandınız
AnagibiAnaa melikeyimmmmm Doğumdan 3 ay sonra kullanmaya başladım günde 8 saat ve düzenli bi sekilde. Baya sarkmış bi göbeğim vardı ama hemen toparladı çok çok memnun kaldım iyiki almışım diyorum “Yamuna korse”