Leyla001 merhaba. Bende 30 haftalık gebeyim hamileligimden önceden itibaren vardı ve yakın zamana kadar belirti göstermiyordu artık özel bölgem tahriş oldu kizardi şişti kaşıntı kötü koku oldu ve gerçekten dayanilmazdi 2 gün önce doktoruma sordum tekrar ilaç başlattı şuan ki ilâçlarım 3 günlük iki ilacım var bugün 2. Günüm ve o kadar faydası var ki anlatamam bir tane de surup verdi sabah tok karna düşünün yani artık bebeğim hareket ettikçe vajinama vurduğunu çok rahat hissediyordum acıdan. Çok şükür şuan iyiyim hangi doktora giderseniz gidin enfeksiyon mutlaka oluyor elinizden geldiğinde bol su tüketin, çamasirlarinizi yüksek ısıda ütüleyip giyin. Bazı doktorlar sirkeli su öneriyor ya oturmanizi ya da pamukla özel bölgenizi temizlemenizi istiyorlar. Ben en son dayanamadım kuru dut çayı içtim bol süt yaptığını biliyordum enfeksiyona da çayı çok iyi geliyormuş. Artık ilaçlardan fayda bulamayacağımı dusunuyordum. Eğer enfeksiyonunuz benim gibi ileri ise mutlaka doktorunuzla konuşun