Mucizem_00 Annesininportakali53 bu değerleri Google yaz aynısını çıkıyor mesela mono yüksekliği gibi..
Mebus Annesininportakali53 2 ay önce benim pct 0.37 di gayet yüksekti düşün yine de önemli değil dedi ilaç falan vermedi. Dün verdim 0.28 e düşmüş senin gibi değerimi normal gösteriyor
Mucizem_00 Annesininportakali53 canım okdr onemli degl bnmde hi degerm yüksek hamilelikte oluyomus o bende netten bakmıstm ablama da sormltm oda oyle dedi önemsiz yani
Annesininportakali53 Mucizem_00 yazdım kuzum ama illaki bununla karşılaşıp doktoruna soran olmuştur diye yazdım enfeksiyon diyor ne kadar doğru bilemedim kiii idrarda enfeksiyon yok o yüzden
Melegimin_annesi Annesininportakali53 Kanda da enfeksiyon olabiliyor banada aynısını dedi 4 değerim de düşüktü
Mebus Pct vücutta bakteriyel enfeksiyon olduğu anlamına geliyor bende de vardı( hamile değilim) doktor önemli olduğunu düşünmemiş demek ki ki sıkıntı yok dedi ilaç falan vermedi. sen yine de kan verdirdiği doktora sonuçlarını göstermeye git
Annesininportakali53 Mebus Allah allah sağlık ocağında gebe takibi yaptılar onun sonucu pek birsey diyeceğini sanmıyorum enfeksiyon olsa Bile hamileyim diye
Annesininportakali53 Marazin_annesi sadece kırmızı ola yerleri attım onlar kırmızı yanıyordu diğerleri iyi o yüzden kuzum