Tubadgn_ Kızlar dün doğum yaptım bugünde bebeğime işitme testi yaptılar bi taneden geçti bi taneden kaldı 15 gün sonra kalan kulaga tekrar bakacaz dedi böyle bu durum yaşayan oldu mu 😔
Ozge Tubadgn_ benim bebeğime de yapıldı sol kulak nemliymiş o yüzden makina algılamamış bir daha gidicez 10 gün sonra.