teacherozlem Arkadaşlar dün kan verdim üre düşük çıkmış normal değer 6-20 arası diyor benimki 5 çıkmış ve referans dışı diyor yarın doktora gideceğim ama bilen varsa beni bilgilendirirse sevinirim eminim ki sağlıkçı annelerimiz de var grupta
_ozlmm teacherozlem benim de üre ile ürik asit düşük çıkmıştı fakat hamilelerde o değerlerin düşük çıkması gerekiyormuş düşük olmasının iyi ve normal olduğunu söylemişti doktorum
Mysmrt Ben de dün kan verdim kan üre azotu düşük çıktı ama doktor pek önemsemedi sanırım çok da mühim bir şey değil. Ama üre ve üre azotu farklı değerlerse onu bilemem
teacherozlem Hepinize çoook teşekkür ederim içim rahatladı çünkü dün doktor bacağıma bakıp ödem var dedi ondan yaptı ben de sonuçtan tedirgin olmuştum 🙏🙏🙏